lørdag den 7. april 2018

Jensen mobilvanter #2

Her kommer et alternativt farvevalg til Jensen mobil-vanterne.





Se det første indlæg med Jensen mobil-vanter.



Med de sidste billeder her, vil jeg gerne fortælle, at jeg er blevet klogere mht at sno trådene på bagsiden ved flerfarvestrik. De første pink Jensen mobil-vanter jeg strikkede, var med min "gamle" teknik, hvor man hver ca. 4. m strikker 1 m under den medløbende tråd, for at låse den på bagsiden. På denne turkise vante strikker jeg mindst 2 m i træk under den medløbende tråd og det giver helt klart et pænere udtryk, hvor den medløbende hvide tråd ikke fylder i den mørke flade.

Se evt ca midt i Vanjas video her.

Hvis du synes om opskriften/indlægget, er du velkommen til at abonnere på nyhedsmails. Læg også hjertens-gerne en kommentar.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar