lørdag den 9. marts 2019

Roses are red


Find det dejlige mønster på Sofia Kammerborns side på Ravelry.com. Men pas på, hun har lavet rigtig mange fine mønstre, så man bliver meget let fristet...!




















Roses are red er strikket i Rauma Finull pt2 på pind 2 og det giver et ret tæt materiale. Pasformen er også temmelig tæt og det passer mig fint. Vanterne er sjove at strikke, især den første del med ombukket, hulkanten, de lettiske fletninger og roserne. Der er hele tiden gang i noget :-)



Får du lyst til at lave de Maritime glas så ligger vejledningen klar ;-)


Jeg har fulgt mønstret lige indtil der skulle lukkes af. Jeg har lavet en mere flad aflukning. Næste gang tror jeg også det bliver en almindelig tommelfingerkile, men det får vi se :-)


Nu glæder jeg mig bare til at få mine vanter i brug.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar