lørdag den 14. november 2020

Strik et vintereventyr - Julevanter 2019

Julevanter 2019 var et samarbejde mellem designer Anne-Grete Lænkholm og Butik Garnværk i Fredensborg.

De lavede en hyggelig knit-a-long. Jeg strikkede med og nød hver dag en lille bid af opskriften.


Rudolf helt til venstre skulle have haft en rød næse, men det er lidt for iøjefaldende for min smag.


Jeg har strikket i Netgarn Supersoft i farverne Tundra og Willow. 
Begge farver er grønne, det kan være svært at se.


Jeg synes mønstret er rigtig fint og gennemført, men jeg havde problemer med strikkefastheden og måtte ud og investere i pinde nummer 1,5, for at få en vante der passer.


Hver morgen kom der en mail med en ny bid af opskriften. 
Og på Facebook var der en gruppe til at søge hjælp i og til at vise sit strik frem i.
Det hele fungerede superfint og kommer der et lignende bud i december 2020, 
tænker jeg at lege med igen.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar